Výroba v letech: | 1935 – 1939 |
| |
Motor: | čtyřtaktní ležatý jednoválec |
Výkon PS/při otáčkách (n/min): | 10/1000 |
Počet válců: | 1 |
Vrtání /Zdvih (mm): | |
Objem (cm3): | |
Palivo: | nafta (příp. i petrolej, hnědouhelný olej) |
Spotřeba nafty (g/k/h): | 190 |
Chlazení: | vodní odpařovací |
Množství vody odpařené při maximálním zatížení (l/h): | 1 |
| |
Převodová skříň: | |
Počet rychlostí: | 3 + 1 |
Rychlost (km/h): | 3,4 – 5,1 – 11 + 2,5 |
Tažná síla na háku (kg): | 1800 |
| |
Rozměry: | |
Délka (mm): | *2600 |
Výška (mm): | *1500 |
Šířka (mm): | *1420 |
Rozvor (mm): | *1760 |
Rozchod předních kol (mm): | *1180 |
Rozchod zadních kol (mm): | *1120 – 1310 |
Průměr setrvačníku (mm): | |
Průměr řemenice (mm): | |
| |
Pneumatiky: | |
Vpředu: | 4,75-18 |
Vzadu: | 6,00-20 |
| |
Hmotnost (kg): | 1170 |
Cena (Kč) v roce 1935: | 23000,- |
* naměřené údaje |